ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز
مطالب
نکته ها
شیرازگردی
ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز

از بهترین قسمت های یک سفر لذت بخش تجربه کردن خوردنی ها و نوشیدنی های شهر مورد نظر است که سبب میشود که برای گردشگر خاطره ای به یاد ماندنی برجا بماند. شیراز نیز از شهر های بزرگی است که دارای رستوران ها و غذا خوری های متعددی است که قادرند رضایت خاطر سلایق متعدد مشتریان را فراهم آورند.رستوران های این شهر در سبک های متعددی موجودند که شما میتوانید در هنگام سفر به این شهر زیبا به آنها سر بزنید، از رستوران غذاهای بین المللی و فست فود گرفته تا رستوران غذا های سنتی که انواع غذاها در آنها سرو میشوند را در این شهر میتوان پیدا کرد. 

در ادامه مطلب به ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز پرداخته میشود و اطلاعات لازم را درباره آنها به شما مسافران گرامی عرضه خواهیم کرد.

بهترین باغ رستوران های شیراز


رستوران باغ راز


در اولین شماره لیست ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز به رستوران باغ راز میپردازیم. رستوران باغ راز از  زیبا ترین و مجلل ترین باغ رستوران های شیراز است که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است و محبوبیت قابل توجهی دارد. این رستوران زیبا در میان یک باغ سرسبز و بزرگ قرار دارد که لذت داشتن یک چشم انداز زیبا در هنگام صرف غذا را به شما خواهند بخشید. 

لازم است بدانید که رستوران باغ راز تقسیم بندی های متعددی دارد. دو تقسیم بندی اصلی همان تقسیم بندی رستوران به فضای داخلی و خارجی است. محل صرف غذا در فضای خارجی پشت بام و باغ است که چشم انداز بی نظیری را در مقابل چشمان شما قرار خواهد داد. فضای داخلی رستوران نیز به سه قسمت سالن غذا های سنتی،بین المللی و فست فود تقسیم میشود.

باغ رستوران سنتی شاپوری


در شماره دوم ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز لازم است که به رستوران سنتی شاپوری اشاره ای داشته باشیم.باغ رستوران شاپوری از رستوران های بسیار زیبای شیراز در سبک سنتی است. لازم است بدانید که بنای این رستوران از بنا های تاریخی به حساب می آید و از لحاظ تاریخی نیز ارزش بازدید را دارد. در رستوران شاپوری تنها غذا های اصیل شیرازی طبخ میشود و در منو این رستوران لیست این غذا های سنتی را میتوان مشاهده کرد.

باغ رستوران خوشا شیراز


در بین ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز باغ رستوران شیراز از غذا خوری های مجلل شیراز به حساب می آید که قیمت های نسبتا گرانی دارد، اما در عوض سرویس دهی عالی و فضای آرامی دارد و غذا های لذیذی نیز توسط آشپز های ماهر سرو میشود که تعریف مشتریان را بر می انگیزاند. باغ خوشا شیراز نیز فضای سرسبز و زیبایی دارد که همچون بسیاری از باغ رستوران های درجه یک شیراز یک چشم انداز زیبا را به مشتریان عرضه میکند.

ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز


باغ رستوران دالاهو


در میانه راه شیراز سپیدان باغ رستوران دالاهو را میتوان بازدید کرد.در بین ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز این رستوران از رستوران هایی است که در میان باغ بزرگی قرار گرفته است و یک فضا سازی زیبا را برای مشتریان خود ایجاد کرده است.

رستوران دالاهو کباب های معروف و خوشمزه ای دارد. هرچند که قیمت ها به دلیل فضای زیبای آن بالاست و ممکن است جایی نباشد که بتوان همیشه به آن سر زد.با این حال چیزی از ارزش و زیبایی های آن در میان ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز کاسته نخواهد شد

باغ رستوران برنا


باغ رستوران برنا شیراز نیز از رستوران های زیبایی است که در میان ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز از جایگاه مناسبی برخوردار است. غذای معروف این رستوران کباب و شیشلیک است که در کنار آب و هوای مناسب  و فضای زیبای این رستوران که متشکل از آلاچیق های متعدد در میان فضای سبز است قادر است که یک شب لذت بخش و دلچسب را برای شما رقم بزند.در این رستوران گاهی تخفیف های ویژه نیز به مشتریان داده میشود.

باغ رستوران سنتی ترنج


اگر به دنبال یک رستوران لوکس با فضا سازی عالی میگردید باغ رستوران سنتی ترنج برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود.در این باغ رستوران انواع موسیقی های زنده سنتی و پاپ کلاسیک نیز اجرا میشود و لذت غذا خوردن در این رستوران را دو چندان خواهد کرد.

باغ رستوران گرین لند


رستوران گرین لند از جمله باغ رستوران هایی است که بسیاری به بودن آن در لیست ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز رای مثبت خواهند داد. باغ رستوران گرین لند از باغ رستوران های بسیار عالی شهر شیراز به حساب می آید. 

در این باغ رستوران موسیقی در انواع مختلف به صورت زنده نواخته میشود و غذاها و نوشیدنی های بی نظیری در سبک های مختلف دارد که تمام ویژگی های یک باغ رستوران تمام عیار را در خود میگنجاند.

باغ رستوران شهر کاغذی


رستوران شهر کاغذی شیراز از رستوران های جمع و جور شهر شیراز به حساب می آید که این امکان را به شما میدهد که در فضایی سنتی و خاطره انگیز چند دقیقه ای با دوست خود گپ بزنید و یا ملاقات دوستانه ای داشته باشید.

اکثر افرادی که به شهر کاغذی می آیند بیشتر قهوه و چایی صرف میکنند اما غذا هایی همچون پاستا،بالاد سزار و حلیم بادمجان نیز در اینجا سرو میشود تا لذت بودن در فضای این رستوران را دو چندان کند.

ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز


باغ رستوران یاس


باغ رستوران یاس یک رستوران با طراحی کلاسیک و آرامش بخش وسنتی است که انواع نوشیدنی های سرد و گرم نیز در کافی شاپ آن سرو میشود.این رستوران دارای سفره خانه و چایخانه سنتی نیز بوده و میتواند به محل مناسبی برای ملاقات های دوستانه و فامیلی به حساب آید.

باغ رستوران سنتی یاد ایام


و در پایان ده تا از بهترین باغ رستوران های شیراز لازم است که به باغ رستوران سنتی یاد ایام نیز اشاره کنیم. در این رستوران تمام غذا ها از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تهیه میشود و محیطی دنج و صمیمی برای مراسم و مهمانی های مجلل مشتریان به حساب می آید. این رستوران دارای یک ظرفیت صد و بیست نفره بوده و مشتریان آن اغلب این رستوران را برای مهمانی های خود رزرو میکنند.

اجاره آپارتمان مبله شیراز با سایت معتبر شیرازروم


ممکن است از خود بپرسید چگونه می توانید آپارتمان مبله در شیراز اجاره کنید؟ برای این منظور می توانید از سایت معتبر و فعال شیرازروم بهره ببرید. این سایت در تمامی مناطق شیراز، آپارتمان، منزل مبله، ویلا و باغ را برای گردشگران و افرادی که به این مکان ها نیاز دارند فراهم کرده است. انواع مختلفی از منازل با متراژ های مختلف و قیمت های متنوع را در این سایت می توانید مشاهده کنید.

همچنین تصاویر از داخل آپارتمان ها و منازل نیز برای شما فراهم شده تا بتوانید یک گزینه ی مناسب را انتخاب کنید و به راحتی آن را رزرو کرده یا با کارشناسان این سایت جهت مشاوره و انجام مراحل بعدی ارتباط بگیرید. بدین صورت نگرانی از بابت اقامت خود در شیراز به خصوص در زمان تعطیلات ندارید و می توانید از قبل منزل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید. گزینه ای مناسب نسبت به تعداد نفرات و دلیل خود برای اقامت در شیراز را پیدا کرده و از سفر خود لذت ببرید.